Zespół

Pragniemy dawać ludziom unikalną szansę uchwycenia i zobrazowania ich marzeń oraz rzeczywistości. Twórczość Zespołu wspiera podejmowanie ważnych decyzji i daje możliwość utrwalenia oraz przeżywania niezapomnianych chwil oferując przy tym zupełnie nowy poziom doświadczeń wizualnych. Wszystko to jest możliwe dzięki połączeniu w całość naszej wiedzy, kreatywności, profesjonalizmu oraz potencjału projektowania 3D i wirtualnej rzeczywistości.


Krystian Krzyszczuk – lider, wizjoner, profesjonalista i poszukiwacz. Z wykształcenia trener biznesu i mediator. 20 lat doświadczeń zawodowych w realizacji wielu różnorodnych wyzwań przekuwa na wytyczanie kierunków działania i rozwój projektu oraz nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z jego Partnerami.

Agata Sztyber – z wykształcenia architekt. W projektowaniu posługuje się zarówno technikami tradycyjnymi (rysunek, malarstwo) jak i cyfrowymi (grafika, modelowanie 3d). W zastosowaniu technologii wirtualnej rzeczywistości widzi potencjał nieograniczonej możliwości tworzenia. W zespole pełni rolę artysty koncepcyjnego oraz zapewnia wsparcie merytoryczne w realizowanych wizualizacjach.

Michał Sławek – z zamiłowania rekonstruktor, z wykształcenia magister archeologii. Żywo zafascynowany grami elektronicznymi jako unikalnym, bo interaktywnym, medium narracji. Odpowiedzialny w zespole za poprawność historyczną projektów i ich zgodność z realiami danej epoki. Posiada też duże doświadczenie w dziedzinie testowania oprogramowania, co przekłada się na dbałość o jakość już na etapie planowania danej realizacji.

Patryk Jarosz – programista z blisko 10 letnim doświadczeniem w branży gamedevowej. Pracował jako Lead Programmer nad grami Inner Voices, PC Brawl, Hyper Arena VR (Jedna z pierwszych gier E-Sportowych VR zatwierdzona przez Intela- Intel Extreme Masters) oraz Regenesis Arcade która została nagrodzona na konferencji GDC – Viveport Developers Awards jako najlepsza gra VR Arcade roku. Wykładowca na uczelni AFiB Vistula oraz Warszawskiej Szkole Filmowej. 

Piotr Siemierzewicz – grafik komputerowy 2D i 3D z wykształceniem artystycznym w trakcie przygotowań do obrony pracy magisterskiej. W branży od 5 lat-  początkowo jako freelancer, od 4 lat związany z firmami tworzącymi projekty 3D / VR / AR,  jako Główny Grafik 3D. Współtworzył „Scenę Zbrodni” dla Akademii Leona Koźmińskiego, wiele wizualizacji deweloperskich, a także aplikacji mobilnych VR  i AR.

Katarzyna Mazek – grafik komputerowy w trakcie przygotowań do obrony pracy licencjackiej na specjalizacji Animacja w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Z zamiłowania często uczestniczy w różnych uczelnianych projektach, związanych głównie z technologią VR. Odpowiedzialna za level design.

Rysunek w nagłówku – autor: powstaniec warszawski. Źródło pliku – zasoby Grupy Historycznej „Zgrupowanie Radosław”